16 Ekim 2010 Cumartesi

Elektronik Malzeme Bloğumuz Hizmete Girdi.

Geçenlerde internetten bir elektronik parçanın dahasheet yani katalog bilgilerine ulaşmam gerekti. İnternetten yaptığım araştırmalarda bu konuda hiç türkçe site bulamamak beni üzdü. Bugün bu eksikliği bir nebze de olsa gidermek için bir site açmaya karar verdim. Bu sitede en çok elektronik malzemelerin tanıtımını yapmayı düşünüyorum. Bu kelimeyi sevmiyorum: Datasheet , katalog bana daha kolay geliyor. Ama o da türkçe değil. Neyse zaten elektronik piyasası yabancıların elinde.


Bloğumda neler yayınlayacağım?

DS18S20 High-Precision Digital Thermometer Datasheet

GT4123 & GT4123A Video Mixer ICs

LM2005 20 Watt Automotive Power Amplifier

LM3915 Dot/Bar Display Driver

Proximity Detector CS209A

Complementary Silicon High-Power Transistors NPN 2N3055A MJ15015* PNP MJ2955A MJ15016*

High Precision Voltage Regulator LM723

 Hayırlı olması dileğiyle, bir sonraki yazımızda görüşmek üzere..

 

 

 

 

 

 

2 yorum: